Marvenia PBF

Ograniczając wyobraźnię więzimy samych siebie...

Ogłoszenie

Pamiętaj!! Oszukując (przykładowo fałszując ilość pieniędzy) niszczysz przyjemność gry TYLKO I WYŁĄCZNIE sobie!

#1 2011-06-10 19:22:41

 Gro

Administrator

1245701
Zarejestrowany: 2011-06-09
Posty: 123
Punktów :   

Umiejętności

Walka w zwarciu

1/10

Blok tarczą - bohater potrafi ułożyć tarczę i nogi w taki sposób, aby uderzenie wroga nie złamało mu ręki ani go nie skrzywdziło.

Mocny cios - bohater bierze potężny zamach bronią, po czym z wielkim impetem spuszcza ją na przeciwnika.

2/10

Odepchnięcie tarczą - bohater napiera na przeciwnika tarczą aby lekko go odepchnąć.

Parowanie ciosu - bohater skutecznie blokuje cios swoją bronią.

3/10

Tępy cios - bohater ogłusza przeciwnika mocnym ciosem w głowę (zapobiega temu hełm z przyłbicą).

Uderzenie w barek - bohater celnie trafia przeciwnika w ramię, w którym trzyma broń, dzięki czemu ręka staje się bezwładna.

4/10

Szybki cios - bohater wyprowadza bardzo szybki, ciężki do zablokowania cios.

Uderzenie rękojeścią - bohater wyprowadza szybki cios rękojeścią w twarz, który oszałamia przeciwnika i przy okazji często łamie mu nos.

5/10

Przewrócenie tarczą - dzięki odpowiedniemu pędowi i pozycji bohater z impetem przewraca przeciwnika tarczą.

Unik - dzięki wyćwiczonemu refleksowi bohater zwinnie unika ciosu.

6/10

Cichy, mocny cios (broń jednoręczna) - bohater zasłania broń jednoręczną ciałem lub tarczą i bierze mocny zamach, po czym uderza zdumionego wroga.

Podcięcie - silne nogi bohatera podcinają wroga i kładą go na łopatkach.

7/10

Zastraszenie - bohater wydaje z piersi głęboki krzyk, który przeraża nie jednego wroga.

Rozbrojenie - silnym ciosem lub właściwym parowaniem pozbawiasz wroga broni.

8/10

Wir - bohater staje na pięcie i kręci się dokoła swojej osi z bronią w ręku.

Zabójczy pęd - bohater wyprowadza serię szybkich i mocnych ciosów trafiających w różne punkty ciała.

9/10

Przebicie - bohater z całą siłą wysuwa w stronę wroga ostrze, dziurawiąc go na wylot (zapobiega temu tylko  mocna zbroja).

Ścięcie - bohater silnym i zdecydowanym ciosem miecza pozbawia przeciwnika głowy.

10/10

Szał berserkera - bohater wpada w furię, która dodaje mu na tyle siły, iż jego ciosy potrafią kruszyć pancerz i kości... W jednym.


Walka na dystans

1/5

Strzał po  łuku - bohater kieruje łuk pod jakimś kątem z ziemią i strzela nad głowami.

2/5

Strzał po prostej - bohater ustawia łuk w taki sposób, że  strzała  leci prosto przez jakiś czas.

Strzała zapalająca  - bohater wie, jak maczać strzałę w płonących cieczach i dobrze wystrzelić.

3/5

Celny strzał - bohater przez parę sekund przymierza się do strzału, i w końcu trafia  gdzie chciał.

Ogłuszenie drzewcem - bohater uderza pobliskiego  wroga łukiem lub kuszą w głowę próbując go ogłuszyć.

4/5

Trucizna - bohater nakłada na pocisk truciznę i nie musi trafić, by zabić.

Strzała  ogłuszająca  - bohater przywiązuje do strzały  coś twardego i strzela w głowę przeciwnika.

5/5

Strzelanie z ukrycia - bohater nie musi  widzieć wroga, żeby celnie strzelać.

Druzgocący strzał  -  bohater tak napina cięciwę, że  jego strzał przebija pancerz i łamie kości.


Walka sztyletem

1/5

Mocny cios - bohater bierze mocny zamach sztyletem, po czym oddaje silny cios.

2/5

Cios w rękę - bohater oddaje szybki cios w rękę przeciwnika wykonującą zamach i obezwładnia ją.

3/5

Cios w ścięgno - bohater przecina ścięgno przeciwnika uniemożliwiając mu ruch daną częścią ciała.

Parowanie sztyletem - bohater potrafi ułożyć sztylet w sposób pozwalający mu na bezpieczne sparowanie ciosu wroga.

4/5

Podcięcie tętnicy - bohater wykonuje szybkie cięcie po tętnicy, które wykańcza wroga.

5/5

Sparaliżowanie - bohater przekłuwa i rozcina odpowiednie punkty i ścięgna na ciele przeciwnika paraliżując go, ale nie zabijając.


Zielarstwo i alchemia

1/5

Rozpoznawanie słabych ziółek leczniczych - bohater rozpoznaje słabsze zioła lecznicze i wie jak je zebrać.

2/5

Rozpoznawanie mocnych ziółek leczniczych - bohater rozpoznaje mocniejsze zioła lecznicze i potrafi je zebrać.

3/5

Warzenie słabych eliksirów leczniczych - bohater potrafi uwarzyć słabą miksturkę leczniczą.

4/5

Warzenie silnych eliksirów leczniczych - bohater potrafi uwarzyć silną miksturkę leczniczą.

5/5

Warzenie innych eliksirów - bohater potrafi uwarzyć przeróżne eliksiry.

Inne

Pułapki 1/3 - bohater potrafi przygotować i rozstawić małą pułapkę.

Pułapki 2/3 - bohater potrafi przygotować i rozstawić średnią pułapkę.

Pułapki 3/3 - bohater potrafi przygotować i rozstawić wielką pułapkę.


Skradanie się 1/2 - bohater potrafi skradać się prawie nie zauważenie.

Skradanie się 2/2 - bohater potrafi skradać się nie zwracając na siebie uwagi.


Kradzież kieszonkowa 1/3 - bohater potrafi ukraść przedmiot znajdujący się z tyłu przy ciele ofiary.

Kradzież kieszonkowa 2/3 - bohater potrafi ukraść przedmiot znajdujący się z przodu przy ciele ofiary.

Kradzież kieszonkowa 3/3 - bohater potrafi ukraść przedmiot znajdujący się w kieszeni lub torbie ofiary.


Kowalstwo 1/3 - bohater potrafi wykuć z żelaza słaby sztylet lub krótki miecz.

Kowalstwo 2/3 - bohater potrafi wykuć z żelaza lub stali sztylet lub krótki miecz.

Kowalstwo 3/3 - bohater potrafi wykuć z każdego metalu przeróżną broń.


Płatnerstwo 1/3 - bohater potrafi wykuć z żelaza słaby pancerz lub tarczę.

Płatnerstwo 2/3 - bohater potrafi wykuć z żelaza lub stali pancerz lub tarczę.

Płatnerstwo 3/3 - bohater potrafi wykuć z każdego metalu pancerz lub tarczę.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.071 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shahrukhikajol.pun.pl www.szczurekom.pun.pl www.sp34rocznik2010.pun.pl www.137gzbialystok.pun.pl www.ekstranaruto.pun.pl